شش دانگ دل ...
درباره وبلاگ

بسم الله . گاهی به آدم حس های خاص دست میده مثلا یه وقتایی باتمام وجودت دوست داری خدارو بغل کنی و یه وقت هایی دلت میگیره ازش اینجا جایی است که من راجب حس ها و خاطراتم صحبت میکنم . راجب یه وقتای زندگیم ، یه وقت هایی که خودم و خدا رقمشون میزنیم چون شش دانگ دل من به نام خدااااست . امیدوارم از شنیدنشون لذت ببرید .
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 66532
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 61
تعداد آنلاین : 1



ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ


اینجا کلبه ی دل من است ، شش دانگش هم به نام خداست .
یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 22:52 ::  نويسنده : نرگس بانو        

تازگی ها به رسم نوجوانی هام دست به قلم شدم برای نوشتم یه قصه 

کاری که همیشه عاشقش بودم و اتفاقا اسمش رو گذاشتم شش دانــــــگ دل...

اولش برای پر کردن اوقات فراغتم شروع کردم ولی بعدا تصمیم گرفتم اگرقـــــــابل شد دنبال چاپش باشم. شما هم دعا کنید که قابل بشه .

" قصه ام قصه ی دله ، قصه دل و صاحب دل ، قصه ی تفاوتـــــــــ :

تفاوت رهگذر و صاحبــــــ خانه، تفاوت عشق و وابستگی تفاوت ادعا و واقعیت ...

قصه ی دلی که علارغم ادعای صاحبش شش دانـــــــگش به نام خدانبووود.

قصه ی تجربه استـــــــ ،  تجربه ی یه حس ،  تجربه واقعیت ، تجربه پاره کردن طناب خداااا و افتادن تو چاهه ، تجربه باختن خدا و بـــــــدون خدا شدنه و
البته تجربه لمس مهربونی خداستــــــــــ و بدون خودش نذاشتن ما  "

هنوز اولشـــــــام اگر قووول بدید دعا کنید و قابل بشه منم قووول میدم وقتی تموم شد بعد از تایپ بزارمش تو وبلاگـــــــــ .

اگر هم گاهی لایه قصه حسی رو لمس کردم قووول میدم انتقالش بدم .لبخند

الهی که شش دانگ دلتون به نام خودش باشه...  



نظرات شما عزیزان:

گل نرگس
ساعت23:29---20 مرداد 1392
الهی که شش دانگ دلتون به نام خودش باشه
منم تو قصه هستما
با افتخار میگم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: